norge norge norge?

Vilken vecka jag har framför mig.
Planerna inför Norge dem hänger fortfarande med. Hela min kväll igår gick åt till att prata med Jennie,
Malin och Albin som i sådana fall blir mina roommates. Haha jag gillar att säga det. Dem är jätte
positivia allihopa och ser gärna att jag kommer. Vilket jag också gör.

Idag ska jag in och dansa och informera gruppen och framförallt Maria om hur det kanske kommer bli.
Imorgon ska jag jobba och även där informera att dem inte kan räkna med mig för jobb och så.
På onsdag tror jag att jag är ledig.
På torsdag ska jag ha min första sånglektion (Linda ringde innan och ändrade den)
På fredag ska jag fika med Dennis, klippa mig och handla allt som jag förmodligen kan behöva inför
en vistelse i Norge. Lång? Kort? Det återstår att se..

Har hittat ett jobb på sjukhuset i Fredrikstad där jag i sådana fall kommer bo. Dem söker en
undersköterska nattid på en avdelning för missbrukare. Känns som att det passar mig som handen i
handsken. Jag tror det är dags att satsa! Ska skriva en ansökan så fort jag strykit bamse tvätthögen
som väntar på mig i tvrummet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0