nu behöver jag er hjälp

Godkväll gott folk!

Hemma från jobbet nu. Det gick fruktansvärt lätt att jobba ikväll. Trots att jag visste att det
var fredagkväll. Jag är egentligen rätt så sugen på att ut och svira lite ikväll men jag kommer
inte in till stan och jag ligger inte så värst mycket plus på kontot.

Som jag skrev innan: nu behöver jag er hjälp. Första sånglektionen på onsdag den 27 januari
som sagt och jag ska ha två låtar förberedda. Nu till det jag behöver hjälp med:
Vilka låtar tycker ni jag ska välja?

Ska jag slå på stort och ta någon svår som jag kanske kan lära mig genom sånglektionerna?
Ska jag ta en enkel så jag bygger upp rösten och kanske sen kan välja någon svårare?
Vilken/vilka låtar ska jag välja?










Kommentarer
Postat av: Sara

Someone new och avenue låten lätt !

2010-01-16 @ 11:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0