operera eller inte?

Hej på er!

Nu är vi hemma från Kristianstad. Jag pratade med en övertandläkare på tandregleringen om den kanske kommande operationen. Jag fick svar på massa frågor och han lugnade mig rätt så mycket.

Enligt en viss person ska man bita ihop efter operationen och sen bli fixerad på det viset ett tag efter.
Vilket inte var sant. Lol! På 80 talet var det så men så är det inte längre, och enligt han skulle jag också
vara på benen efter ca en vecka efter operationen. Han gav mig svar på många av mina frågor men
jag är fortfarande kluven. Jag ska tillbaka den 25 mars och då ska jag helt enkelt ha bestämt mig.
Jag känner mig stressad!

Vi hittade även en bil också. En Volvo v40. Både jag och pappa provade den och det kändes jätte bra.
Bra mycket bättre än när vi köpte golf helvetet!
Han kände ju ägaren också. Typiskt pappa att känna varenda människa. Vi hinner inte mer än komma
innanför dörren förrän pappa utbrister:
FAN DET ÄR JU DU DIN JÄVEL! HA HA HA.


Så extremt är det ju faktiskt inte. Kanske på denna bilden men det är
bara för att visa hur det faktiskt kan se ut.


Men på denna bilden tänker man tex inte på det alls lika mycket.

Vad tycker ni? Ska jag operera mig?
Jag är tveksam. Det kanske finns någon som gjort en käkoperation och kan berätta hur det kändes
efteråt och hur stor skillnaden blev?

Kommentarer
Postat av: M

Jag tycker inte att det syns på dig alls. Inget jag lägger märke till iaf. Jag tycker att det är personligt och när du får av tandst'llningen tror jag att du inte kommer tänka på de alls.

Du får känna själv hur du vill göra med operationen, gör vad som känns bäst själv.

2010-01-13 @ 20:33:33
URL: http://marianicklasson.webblogg.se/
Postat av: Kikki

Vad är det som är konstigt med din käke? :) jag ser inget iaf :)

2010-01-13 @ 21:43:31
URL: http://kixxan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0