Svåra val

Allt handlar om att prioritera. Allt gick vägen och jag har redan fått ett trevligt mail av en tjej
som bor i Norge som berättar att dem söker inneboende omgående. Jag fick mailet bara kort
efter jag skapat tråden på backpacking. Snabba ryck det där!

Men hur prioriterar man?
Hur väljer man vad man vill göra om allt man redan gör är jätte roligt? Jag vet att man kan
inte göra allt man vill, att man måste välja. Men hur gör jag det?

Jag tar min första sånglektion på onsdag. För att jag sen vill söka till idol.
Jag dansar en gång i veckan. Inför en stor uppvisning i April.
Jag har tandställning vilket gör att jag måste går på regelbundna kontroller.
Jag kanske ska opereras till hösten

Det är mycket grejer som håller en tillbaka. Som håller en kvar här. Så vill jag egentligen
inte känna. Men för att göra alla saker man vill behöver man pengar och jag känner för att
åka till Norge och jobba och tjäna bra med pengar och sen flytta utomlands som jag sagt
så länge.
Men hur väljer jag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0