there will be blood

Vad har dem gjort med bloggen? Jag förstår ingenting när jag loggar in..
Varför ändra när allting funkar bra?

Lyckades jag komma upp imorse då tror ni? Nej så klart inte. Jag sov till tio. Men enligt tidningar och tv
så går Skavlan i repris rätt många gånger så det vore väl lustigt om jag skulle missa varje gång.

Idag blir det jobb igen. 16-22. Drygt att jobba söndagkväll. Men imorgon är det måndag och ny månad.
På tisdag är det dags för mig att lämna blod igen. Hoppas det går lika bra som det gjorde sist. Lustigt
att man är undersköterska men inte fixar sitt eget blod. Eller nålen rättare sagt!
Den är alldeles för tjock! Men jag ska nog klara mig. Får äta en ordentlig frukost bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0