TÖA!!

Godmorgon!

Nu är jag mitt uppe i det. Det är dags att börja pynta av huset nu. När man gör det så känner jag
ett sånt otroligt hat till vintern och snön. Nu vill jag bara ha vår och sommar och värme!
Snön och kylan är mysig över jul och nyår men nu är jag så trött på det.

Jag har verkligen kommit underfund med att jag inte alls gillar vintern. Det kanske märks?
Nej men jag är verkligen inte alls något fan av snö och kyla. Och det har nog blivit värre sen vi
kom hem från Gran Canaria.
Jag lägger hellre massa tusenlappar på en solsemester i 30 graders värme än en skidsemester i
snö och kyla. Kanske därför jag också aldrig lärt mig åka skidor.. Haha.

Nu ska jag kula av granen. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0