välkommen 2010!!

Godmiddag!

Jag vet inte riktigt hur eller om jag helt enkelt ska strunta att sammanfatta festen igår, det enda jag
kan säga är att det var den bästa och roligaste festen jag varit på i hela mitt liv! Det blir svårt att
toppa det nästa år kan jag säga! Herregud, jag saknar nästan ord.. Det var så otroligt bra organiserat,
god mat, trevligt folk och bra musik..


Äh, jag sammanfattar ändå bara för att alla ska få läsa om vilken helt fantastisk nyårsafton jag och
mina vänner fick!
Vi började med en lite fördrink när vi kom dit, vi minglade runt lite och satte oss sen till bords. Till
förätten fick vi räkcocktail, mycket gott! Strax efter det serverades huvudrätten
Potatisgratäng, fläskfilé, kantarellsås och sallad, jag sa nog inte ett ljud för jag åt så mycket för
jag var galet hungrig! Efter det samtalade man lite innan efterrätten serverades
Chokladpannacotta med sylt och blåbär och kaffe. Allt var helt fruktansvärt gott!

Efter maten ca tio gick Eminent Q upp på scen och drog igång ett jävla ös! Man flyttade borden och alla
dansade och sjöng med i alla låtar. Dem spelade till klockan var kvart i tolv sen var det dags att ta på
sig för att gå ut och titta på alla fina raketer. Där ute serverades det även champagne och vi skålade in
det nya året. Det kändes sjukt bra! Efter raketerna in igen för mer dans där deras dj Pierre drog igång.

Sen vet jag inte vad som hände men helt plötsligt var klockan kvart i fyra och Sara kom springande och
avbröt mig mitt i år 2010 första bästa dans och sa att taxin väntade utanför. Vi sa hejdå och tackade för
allt och åkte hem.
Jag ler när jag tänker på vilken sjukt bra fest detta var. 130 pers och att allt kan flyta på så bra utan
bråk och problem, det är helt fantastiskt! Tack, tack, tack, tack till alla killarna som ordnade detta!


 Jag och Sara. Det kommer nog fler bilder sen.. nångång.


Kommentarer
Postat av: Sara

Fruktansvärt bra fest. Kändes som om den varade en timme ! Bästa någosin, hur ska nästa år toppa detta... Fläskfilé åt vi förresten, KÖTT!

2010-01-01 @ 23:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0