tänder på tänder

Om man skulle ta och sjunga upp sig lite inför morgondagen. Jag är fortfarande lite hes sen helgen.
Jag förstår inte hur jag kunde bli det.. Jag skrek inte så mycket och högt som jag brukar göra..
Spännande att sjunga 1000 miles till bara ett piano imorgon. Det ser jag fram emot. 
Hoppas på lika bra väder som det har varit idag också. Vägen till Knislinge är mysig att köra.

Vad händer annars resten av veckan då?

Imorgon blir det som sagt sånglektion och säkerligen en vända på stan, kanske en mysig fika om
vädret tillåter?
På lördag ska jag och Sara till Helsingborg. Jag ska gå på makeup kurs på Makeup store, kursen
är värd 495 kr och jag får även välja produkter för samma värde. Det var det presentkortet jag fick
i julklapp. Även en mysig fika efter det. Helsingborg är helt fantastiskt! På kvällen blir det tjejmys
hos Maria tillsammans med alla flickor
Söndagen avslutar jag med jobb 7-13


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0