6-9 juni

Nu är jag hemma i sletna Hörja igen. Jag hämtade posten innan och hade fått ett trevligt brev till från
Girlpower Rockcamp, denna gången fick jag info om dagarna och även schema. Wahh, det ska bli så
himla roligt!

Den 9 juni klockan 16:00 är det avslutning på lägret och då ska vi alla ha en konsert där familj, släkt
och vänner är hjärtligt välkomna så då hoppas jag så många som möjligt kommer och tittar..
Gud vad jag längtar, det är ju faktiskt inte alls lång tid kvar.. Den första dagen ska vi alla lära känna
varandra och på schemat står det att det ska vara Music speed dating.. Haha spännande..

Nu ska jag ta och vila mig lite. Jag var inte alls beredd på solen. Jag har värsta huvudvärken..


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag kommer sitta bänkad när du uppträder!

2010-05-18 @ 18:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0