Alltså jag ska ha en fest.

Hejsan!


Vilka tre otroligt fartfyllda dagar det har varit nu. Det känns både i kroppen och i huvudet. Igår när vi satte oss
på tåget hem var vi alla överrens om att det var väldigt skönt att komma hem en lördag så man bara kunde
slänga på sig lite sköna kläder och bara softa, men ju närmre Skåne vi kom och ju fler statusuppdateringar vi
läste på facebook började vi tagga, och vi taggade riktigt mycket.. Det visade sig att det var det sista Elvira
och gratis inträde hela kvällen och typ alla skulle dit så det fick bli så.. Det var bra drag hela tiden och vi
började med en härlig hetsig förfest hos Fia. Därför är man lite sliten, hemma från Stockholm klockan nio och
direkt då bara hem och hoppa i duschen och iväg igen. Ah, det är härligt! Det blev lyckat i alla fall.. Fast man
är som sagt sliten efter alla dessa hetsiga dagar.


Imorgon jobbar jag 7:15-15:15. Det är fruktasvärt deppigt! Den bistra verkligheten nu efter Idol, Rom, 
konserter, fester och Stockholm. Jag vill inte! Låt mig vara kvar i min härliga bubbla..



Kommentarer
Postat av: justine

jätte vacker bild!(:

2010-05-09 @ 19:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0