attans blä

Hello you guys!

Det blir visst mer inlägg och bloggande som det ser ut. Tre härliga kommentarer fick jag. Yes! Haha.
Solen skiner idag och det är en fantastisk värme ute! Ska nog lägga mig ute på alltanen sen när jag
har fixat och trixat färdigt här inne. Jag har även fått jobb inatt. Ska sitta vak mellan 22:00-07:00.
Bra med pengar..

Nu ska jag äta en lite annorlunda lunch, säger inte vad det är för om mamma läser så blir hon säkert
tokig, efter det ska jag sätta mig på cyckeln igen och trampa en halvtimme. Sen ska jag ringa lite
på telefonen tills en viss person svarar! Jag har massor att göra så hejdå..


Förresten, jag har missat två samtal på min gamla mobil från ett Stockholms nummer. Så jag ringde
innan för att kolla upp vem det var och det visade sig vara från statist!! Ni vet statist.se som jag blev
medlem i för ganska så länge sen.. KUL!! Dem hade ju såklart redan löst det eftersom dem ringde
för typ två veckor sen men vad roligt att jag missade det. FAN FAN FAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0