Bad girl

Hallå rövhål! Nu sitter jag i soffan hemma hos fröken Nicklasson tillsammans med Fia och Sara. Det är fotboll på schemat. Mjällby - IFK Göteborg. Heja Mjällby! Vi hetsar också lite inför vår tripp till Stockholm. Vi åker ju på torsdag kväll! Vad tar man på sig om man ska in på whiteroom? Panik! Ska jag söka till idol när jag ändå är där? Fixar jag Stockholm själv när dem andra åker hem? Panik! Annars i veckan då? På torsdag morgon ska jag till Kristianstad och sätta in den sista bågen i piss tandställningen! Är så trött på den för tillfället. Vill att det ska vara färdigt.. Imorgon ska jag nog ringa till Linda också och höra om hon har en sånglektion till mig denna veckan. Så om jag söker i Stockholm så har jag sjungt upp mig lite.. Sen vill jag ändå hålla sånglektionerna rätt så kontenueligt så jag inte tappar nånting. Nu ska jag kolla matchen! Vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0