brun är det som gäller


Satan vad jag har bränt mig! Det blev nog lite för mycket sol idag. Först åkte ju jag och Maria upp till stan
och solade, sen hem till henne och ut på gräset och när jag kom hem idag la jag mig på en dyna ute på
alltanen och somnade på en minut! Jag vet inte hur länge jag sov men säkert tillräckligt eftersom jag är
röd som en kräfta i huvudet! Äh, det är ganska härligt med lite färg! Jag ska inte klaga nånting nu när
solen äntligen har vågat sig fram här nere hos oss i Skåne också.

Fan vad härligt att vara röd! 

Jag känner mig både smalare och fräschare när jag är brun faktiskt. Det låter hemskt man jag är så
mycket snyggare på sommaren än på vintern!

Om man kanske skulle gå och ta en kalldusch så man svalkar av sig lite. Sen gå och lägga sig.
Det är rätt så skönt, så det ska jag nog göra. Imorgon har jag massa spännande saker att göra och
samtal att ringa..


Duschen nu då. Sov gott allihopa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0