even the best fall down sometimes

Godmiddag!


Vilken fantastikt rolig kväll det var igår. Den lilla festen hemma hos Maria blev inte så liten..
Det kom rätt mycket folk och det var riktigt härligt ös. Bra drag på Harrys också och där var
också mycket folk, fast vi var väl hälften av dem eftersom vi var så många hos Maria.

Jag träffade en mycket fin människa igår också. Han har gjort många av mina dagar.
Han gjorde min kväll igår.. Det är ingen hemlighet för dem flesta vet det och Du vet också..


Your secret is safe with me

Det var längesen jag kollade på Greys så medans Alice är nyttig och tar en lång promenad
och föräldrarna sover så ska jag nog slänga på ett avsnitt..

Ikväll blir det förmodligen spelkväll hemma hos Nicklasson. Bilder kanske kommer..
Om det var någon som fotade?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0