FESTIVALDAX!

Herregud! Det var ett tag sen jag skrev här, men just nu är det så himla tråkigt att uppdatera bloggen.
Det är verkligen det jag prioriterar sist för det är så mycket annat som händer..
Det bästa är ju såklart att det är sista helgen i maj och alla vet ju vad det betyder..

Hela hässleholm fylls av glada, härliga festivalare och uppe på T4 området reser sig scener över
trädtopparna.. DET ÄR S!ESTA! DAGS!
 
Detta är en av dem bästa helgerna på hela året tycker jag, festivalen som sparkar igång hela sköna
sommaren.. Hela startskottet för den underbara sommar som väntar! Och sen är det ju så otroligt
roligt att lilla Hässleholm en gång om året kan bli något riktigt riktigt stort!

Jag har precis varit i stan och hämtat ut mitt festivalenband för idag startar festivalen. Fröken Ekman
sitter just i detta nu på en buss på väg hem till Sverige.. Det kan verkligen inte bli bättre..
Ikväll kör vi igång tre dagars hets!

Vi ses i Hässleholm allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0