Hemma

Godmiddag! Nu sitter vi på tåget mot Hässleholm. Det är deppigt som vanligt. Man vill aldrig åka hem! Vi har haft fyra helt fantastiska dagar! Rom är någon av det finaste städerna jag har varit i! Jag ska tillbaka igen det är en sak som är säker. Och det sägs det ju att man gör om man har slängt en peng i fontänen. Det finns så mycket jag vill berätt men det blir ett alldeles för långt inlägg! Jag kommer visa lite bilder sen någon dag. Jag är redan nu sugen på en pizza. Den italienska pizzan är det godaste jag har ätit i hela mitt liv! Nu är vi snart hemma i hässleholm. Ikväll lutar det åt att det blir party med Danielsson och några till. Jag är riktigt sugen på fest! Lite sugen på att landa en gång till också. Det var sjukt roligt idag! Man fick se på skärmarna idag när vi startade och landade och lite under flygningen. Det var sjukt coolt och jag blev som ett liter barn! Jag vill utomlands!! Speciellt med tanke på vårat väder. Varje dag klarblå himmel, solsken och minst 25 grader! Helt fantastiskt! Nej nu ska jag, Alice och Fanny och Felicia spela blubb innan vi anländer. Vi hörs av! Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0