hur svårt kan det va?

Hallå alla nötter!


Igår hade vi jätte mysigt här hemma. Fast bananerna i min fruktsallad blev bruna och äckliga! Är det normalt att 
sånt händer? Maria och Alicia stannade kvar lite längre än Sara och Fia och det blev en himla massa skitsnack.
Det finns så mycket jag inte vet om Alicia. Haha, jag skrattade så jag fick ont i magen! Hon är min idol, och och
är nog min pappas idol också..

Jag tänkte att jag också skulle gå upp och ta tag i min packning eftersom vi åker till Stockholm imorgonkväll.
Varför kan man inte bara göra det direkt? Varför ska man vänta in i det sista? Nu kommer jag få panik ikväll
eftersom jag ska upp tidigt imorgonbitti. Jag får skylla mig själv..


Nej nu måste jag packa, så är det med det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0