jag tror inte jag kan missa detta!

FÖR ATT BARA NÄMNA NÅGRA!!

Jay Z, Lily Allen, Patti Smith, Billy Talent, Europe, John Fogerty, Julian Casablancas, Kent,
Mando Diao, Mika, The Ark, The Hives, The Kooks, Vampire Weekend, Wolfmother,
Donkeyboy, Familjen, Johnossi, Goodlooking trash..

Jag klarar inte av detta. Jag måste till Peace and Love! Jag köper biljett nu!




Vi har lyssnat på er, vill gottgöra er för förra årets inställda spelning, och nu har vi äntligen lyckats
boka The Kooks. Bandet tar en paus i inspelandet av nya plattan för att komma och besöka oss i
Borlänge i sommar. The Kooks är ett av festivalens mest önskade band. Äntligen kommer de till
Peace & Love, och en liten hemlis är att det här är deras enda Sverigespelning. Räkna med en
av festivalens galnaste spelningar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0