lördag?

Godmiddag!

Då var det torsdag, fast det känns verkligen som en lördag eller en riktigt sliten söndag.
Ikväll kommer lite kusiner hit för imorgon ska Justine vara med i en talangtävling i Örkelljunga.
Ska bli jätte spännande och jag hoppas att hon vinner. Och senare imorgonkväll så ska fröken
Nicklasson ha en trevlig liten fest. Det ska bli jätte roligt, sen efter det blir det dans på Harrys
hela natten, sen säkert lite efterfest någonstans också.. Det gillar vi..


Imorgon ska jag jobba också 7:15-13:15 och talangtävlingen börjar kl 14:00. Jag känner att det
blir en riktigt hetsig fredag..

Ikväll ska visst Kissie vara med på Bella&Tyra show, fast det tror jag inte på förrän jag ser henne
sitta i deras heta stol..

Nu ska jag kolla på lite auditions på idols hemsida. Där är många bra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0