Mot Stockholm!

Hej allihopa! Vilken dag det har varit! Sara och Maria följde med mig till Kristianstad. Fia med knuff och bågbyte. Just nu har jag ont i munnen efter dem två bågbytena, men jag taggar så det gör inte så mycket.. Jag handlade lite grejer inne i Kristianstad idag också som jag kan visa när jag kommer hem.. Även mina fynd från Romresan.. Nu sitter vi som sagt på tåget mot Stockholm. Jag, Sara, Fia och Maria. Vi har spelat lite yatzy och hetsat och nu har vi taggat ner ert par grader, Maria och Sara lyssnar på musik, Fia läser skvaller och jag bloggar lite på Saras begäran.. Vad bra att jag faktiskt är i Sverige nu så jag kan blogga lite flitigare än vad jag gjorde i Rom. Haha! Nej nu ska jag plugga in mina snäckor i öronen och spela Gaga högt! Mot huvudstaden! Dessa dagar kommer bli så nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0