solbränd och sleten


Nu sitter jag här och lyssnar på Buffalo Blues med Maskinen och taggar! Nu är det så här att jag måste
till Siesta i helgen. Jag försöker övertala fröken Ekman att ta en lite paus från Norgelivet och komma
hem en liten sväng til helgen och samtisigt dra till Siesta.
Det känns helt fel att inte dra till Siesta när man varit där i fem år i rad. Det är det vi har gjort den sista
helgen i maj sen fem år tillbaka. Varför skulle vi inte göra det i år?

Jag ska göra det i år i alla fall.

Fest! Så fort Jenny ger klartecken imorgon så köper jag biljett. I helgen blir det festival innan allt seriöst
jobb börjar i juni.


Jenny och jag sprang på Kleerup på förra årets Siesta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0