Svårt piss

Det gör ont att vilja något så fruktansvärt mycket som jag vill detta just nu!


Jag står i valet och kvalet!
Idol på lördag eller inte? Mamma och pappa säger att jag ska ta massa sånglektioner och komma igen nästa år,
Linda säger att konkurransen är hård men om jag kan ge mer i Stockholm än i Malmö så tycker hon jag ska
köra. Snart har 8000 personer sökt till Idol 2010.. Inte ens hälften har gått vidare.. Dem har sagt nej till otroliga
talanger, personer som är mycket mycket bättre än mig. Hur många kommer söka i huvudstaden?


Jag vill ju nu! Ett år är lång tid! Jag vet inte om jag fixar att hålla på med det jag håller på med just nu hela
sommaren, och ett helt år till på samma ställe. Hörja, Hässleholm. Jag måste härifrån och göra något som jag
tycker är roligt. Just nu är inte livet verkligen inte roligt. Det kan det inte vara alltid, men om man på något sätt
kan påverka så att det blir roligt så vill jag göra det. 

Girl Power Rock Camp 6-9 juni

Girl Power Rock Camp riktar sig till kvinnliga musiker i åldern 16+. Du ska ha tidigare erfarenhet av musik
och vi ser helst att du kan spela något instrument.Lägret kommer att ge en gedigen utbildning om hur du
beter dig på en scen, hur du maxar din musikaliska kompetens och du kommer få träffa likasinnade
människor. Du kommer bli coachad av artister och DU och DITT BAND kommer få avsluta med en grym
spelning. I avgiften ingår mat och logi.

Det hade varit en skön paus i sommar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0