tänder på dig

Gud vad jag har ont i min rumpa! Nu har jag tagit en halvtimme på cykeln igen. Jag säger inte för mycket
men jag ska FÖRSÖKA göra det varje dag, en halvtimme hinner man ju faktiskt, synd bara att man får så
sjukt ont där bak..

Det märks för övrigt att det verkligen är vår när pappa är ute och klipper gräsmattan och mamma ligger
och påtar i någon rabatt. Fast det är ju också den 20 maj så det är inte så konstigt.. Fast det är dock lite
åska i luften tror jag. Det är tryckande värme och huvudet känns tungt. Då brukar åskan vara på G.

Nu är jag vädligt svettig så jag ska och hoppa i duschen! So long!

Så länge kan ni pissa ner er av denna bilden..


Kommentarer
Postat av: Sara

Hahahaha jag hade glömt denna. Fan va bra!!!! Haha

2010-05-20 @ 22:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0