Trötter!

Godmorgon! Eller godmiddag kanske det heter så här dags? Jag tror jag talar för oss alla när jag säger att jag är helt slut! Vad beträffar Gaga så finns det bara ett ord och en låttitel som man beskriva kvällen och den kvinnan med och det är speachless! Hon är helt otrolig! Vilken show! Det var så mycket, all rekvesita och alla hennes ombyten och mellansnacket! Helt fantastiskt! Globen gungade igår. Alla dansade och hoppade. Det var helt galet! Idag är det för övrigt hemfärd och det suger så mycket, dels för det betyder att man ska tillbaka till den bistra verkligheten och dels för att det idag är audition här. Går vi vis Sergels torg så kommer jag nog gråta lite. Jag vill så gärna ställa mig i den kön! Fast jag tror inte att jag fixar tunnelbanor och sånt helt själv.. Nae resten av året blir det plinkande på gitarren, kanske lite pianolektioner? Mängder med sånglektioner, rockläger och kanske några talangtävlingar så kommer jag igen som fan nästa år och förhoppningsvis så har jag bättre chanser då.. Jag hann ju faktiskt bara med sju sånglektioner. Nej nu blev detta för långt. Nu ska vi snart ner på stan. Ha en trevlig lördag allihopa. Kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0