Lite pics från Roma

Godkväll!

Dålig uppdatering här idag men jag har haft fullt upp med en grej. Jag är helt slut! Man blir trött av att bara
sitta och skriva och lägga in bilder och greja på datorn. Jag orkar inte skriva så mycket här ikväll men jag
lovade bilder så här kommer ett väldigt litet urval från Rom i bilder:


Pappa och jag på flygplatsen i Köpenhamn.


Jag och mamma på flyget som för övrigt gick jätte bra denna gången! Det var nästan roligt..


Emma och Ralf


Första kvällen, middag på hotellets restaurang


Kim, Emma, Rolle och Janeta.


Vigseln


The rings


Herr och fru Oscarsson




Middag på en jätte mysig restaurang som låg uppe i bergen efter bröllopet.
Världens godaste lasagne fick vi!


En Pina Colada i ett 26 gradigt Rom.


Faster Lisbeth och Emma plus resans absolut snyggaste italienare!


På kvällen var det dags för bröllopsmiddag. Typ fem rätters. Jag har aldrig varit så
mätt i mitt liv och många undrade nog om jag var gravid.



Sightseen in Roma!


Colusseum




Vatikanstaten


Kanske världens vackraste plats - Spanska trappan.


På torsdagen var vi rörande överrens om att det var dags att testa.. PIZZA!
Vilket visade sig vara fruktansvärt gott! Dem stenugnsbakades direkt och
det var den godaste pizzan jag har ätit i hela mitt liv!



Fontana Di Trevi.




Alice, Jag Felicia och Fanny.


Och sist men inte minst least. Alla 17 glada resenärer.
Tack alla för fyra helt fantastiskt roliga och händelserika dagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0