Roma!

Godkväll!

Såklart blir det ingen fest när man är som mest sugen på fest. Allt bara körde ihop sig så det slutade med
körslaget och ordentlig mat här hemma istället. Tråkigt men fruktansvärt gott!
För övrigt suger det att vara hemma. Fick ett sms från fru Oscarsson innan, så är det nämligen,
inget 25 års firande i Rom utan bröllop - Ralf och Emma! Deras bröllopsresa började nämligen idag..
Medan vi andra åkte hem så tog dem tåget till Amalfikusten och fortsätter där i fyra dagar till. Man är lite
avis. Jag bör inte vara i Sverige för jag trivs inte så himla bra. Det går an på sommaren men inte annars.
Nu ska jag gnälla igen, precis samma som efter Gran Canaria. Jag trivs så bra i storstäder med mängder
av människor, restauranger, uteserveringar och barer. Det är så otroligt mysigt!

På ett litet torg i Rom var där fler restauranger än det är i Hässleholm och Kristianstad tillsammans..
Dålig jämnförelse men det är ju verkligen så. Nu vill jag böla lite igen och skriva så mycket men jag ska
inte. Imorgon tänkte jag lägga in alla tusen bilder och slänga upp några här på bloggen. Njut av denna
fina på spanska trappan så länge. Fantastiskt vackert! Jag vill tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0