Vettigt snack 22:10

Gud uppdateringen här prioriteras verkligen sist! Jag borde kanske sluta blogga.. Alla som tycker jag ska fortsätta blogga skriver hej i kommentarsfältet! Jag räknar med... Två kommentarer, om jag har tur haha.. Nej det händer inte så mycket roligt i livet just nu för tillfället så då har man inget vettigt att skriva.. Jag kan däremot berätta vilket ryck jag fick innan. Helt plötsligt ville jag ut och hoppa på studsmattan vilket resulterade i ca en kvarts intensivt hoppande och när jag kom in hoppade jag på motionscykeln och trampade i en halvtimme. Ganska bra för att vara mig.. Är det sant som min mamma säger att man förbränner mer om man svettas mycket? I sådana fall förbränner jag riktigt mycket för svetten rann ner från min panna och droppade ner på mina ben.. Om ni vill veta.. Jag åt även bara fruksallad till frukost. Det är ganska stor skillnad från tre ostmackor och flingor och socker. Det får bli ändring på vissa vanor nu alltså. Det är en ny sommar och denna gången har jag förhoppningsvis lite bättre självdiciplin! Nej nog om mat och träning! Nu ligger jag i sängen och skriver vilka jag vill ha på min 20 års fest. Det börjar ju bli dags för det snart. 11 juni blir jag äntligen systemet! Ska in och köpa EN öl bara för att och bara för att få visa mitt leg vilket jag kommer få göra när jag fyrar av ett födelsedagsleende och visar att jag har munnen full av metall men att jag ändå är 20! Mohaha jag längtar! Nej nu ska jag sova liten blund. Vi hörs kanske imorgon.. Beroende på hur många kommentarer jag får.. Det är inte så svårt att skriva hej ju... Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej hehe

2010-05-20 @ 08:19:56
Postat av: A

god morron! (;

2010-05-20 @ 08:37:30
URL: http://annnaaah.blogg.se/
Postat av: K

hej! ;D

2010-05-20 @ 11:51:47
Postat av: Jenny

Mja hej! Klart du ska blogga mer så jag har koll på vad som händer i livet.

2010-05-20 @ 15:12:49
URL: http://yeahnyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0