+ 34 kg

Nej nu får det fan vara nog!

Idag ställde jag mig på vågen och fick en chock då jag såg att jag väger mer än vad jag
någonsin har gjort! Det var sista gången jag ska få en sån chock! Idag börjar jag och
mamma fasta tillsammans. 10 dagar och sen efter det ska jag börja komma igång med
träning och promenader igen.

Herregud jag är fortfarande i chock!
Det kommer inte vara toppen att bara är dricka te, buljong, vatten och olika juicer som
man kräker av under 10 dagar men denna gången har jag inget alternativ!

Nu kör vi!


Kommentarer
Postat av: A Meths

Låter inte som om det vore en speciellt hälsosam diet, risken måste vara stor att man får brist på olika ämnen, eller?

2011-01-11 @ 12:22:01
URL: http://meths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0