2011-07-02

Godkväll!

Myser vidare i Glommen. Det blev ett himla oväder här innan. Åska, blåst och regn. Det var nästan
lite kusligt, men vi stack in till mormor och morfar och åt jordgubbar och grädde. Sen försvann
ovädret, det är det som är det fina här. Det försvinner lika snabbt som det börjar.

Idag var vi i Borås för att fira min kära kusin Justine som nu är konfirmerad. Stackars tös var så
ledsen efter kyrkan för hon saknade alla sina konfirmandvänner. Förstår henne. Dom har ändå
varit på läger ihop i tre veckor. Hon sjöng solo i kyrkan också. Det var fantastiskt att lyssna på!

Imorgon kommer Julia och Justine hit så jag sitter här i valet och kvalet om jag ska sätta mig i
bilen och åka hem imorgonkväll eller stanna till måndag morgon. Jag börjar ju liksom inte jobba
förrän klockan 13 på måndag. Tror jag bestämmer mig imorgon.



Annars - måsarna har lämnat byggnaden. Kvar på garagetaket är bara en stackars liten ful
måsunge. Dom andra blev väl trötta på att det skulle ränna folk här hela tiden. Försökte säga att
det var lika bra att vänja sig med tanke på att familjen ska vara här i tre veckor men dom
struntade nog i det. Fast någon får gärna hämta det stackars barnet på taket!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0