Måsjävel!

Halloj skriver jag från en soligt Glommen!

Jag och Alice kom på igår att vi skulle åka upp lite tidigare idag vilket vi gjorde.
Mötte upp mormor och morfar precis när vi kom och dom bjöd på lite fika.

Nu vågar vi dock inte lämna stugan för där bor en fiskmås på taket som precis har fått ungar och
hon vaktar dom med sitt liv. Jag försökte snacka med henne lite när vi kom men då blev hon
vansinnig och skrek och flög rakt på mig. Hur aggresiva kan fiskmåsar bli egentligen?
Helt sinnessjukt! Nu har hon kallat hit alla måsar hon känner så nu cirkulerar alla runt stugan.
Spännande när mamma och pappa kommer och ska bära in alla sina grejer..

Jag håller er uppdaterade! Ciao!


äckel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0