Today is a good day

Varför har jag inte uppdaterat sen jag stack till magaluf då? Fan vad arg jag blir på mig själv! Så mycket har jag ju ändå inte att göra. I alla fall, magaluf var grymt! Det är allt som kan sägas. Eller fantastiskt! Kanske något av det bästa! Midsommarafton lika så. Lite nytt folk men jätteroligt. Nu sitter jag på tåget från Malmö till Hässleholm. Har träffat lite trevliga pojkar i ett band och fått sjunga lite. Nu är jag kär. Kär i musiken, livet, deras låt. Kär i känslan av att jag vill så jävla gärna bli deras sångerska! Snälla Gud (om du finns) hjälp pojkarna fatta rätt beslut. Själv ska jag bara hålla tummarna och hoppas mer än någonsin! Varför sitter Kristianstad Calle mitt emot mig på tåget då? Livet är bra ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0