Dags igen..

Jag har gjort detta innan, och slutat för jag tycker att det är trist och långtråkigt.
Det händer ju inte så mycket, men vad är det egentligen som ska hända?
 Jag ska ju skriva och förhoppningsvis ska ju folk läsa det..
Vilket faktiskt aldrig hänt för jag har tagit bort bloggen innan
någon ens vetat att jag börjat blogga men nu gör jag ett nytt försök!.
Jag älskar ju trots allt att skiva..

Vad ska jag börja med? Vad börjar man med?
Hur mycket ska jag skriva i ett inlägg?
När jag väl kommer igång med det så har jag svårt att sluta...
Någonstans måste man ju börja i alla fall..

Idag har jag bara slappat ihop med syster och Rasmus.
Vi har kollat på massa filmer hela dagen. Det är sådant man ska göra när regnet bara öser ner utanför.

Annars väntar jag bara.. Väntar på att artikeln med bandet snart ska komma i Norra Skåne.
Jag sprang på tjejen som intervjuade oss på stan igår, jag kunde inte låta bli att fråga när det kommer i tidningen
I slutet av veckan trodde hon, så nu ska jag hålla utkik.. Ska bli spännande och se hur de har skrivet och framförallt
vilken bild det valt på oss, fotografen tog ju ändå några st.


Så här såg vi ut när det intervjuade oss
Lite snygga är vi allt..
Maria, Carolina, jag (Louise) och Jenny.
Althea Passion

Ha en fortsatt trevlig kväll läsare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0