Dålig uppdatering..

Sorry, men jag har inte varit hemma sedan i torsdags.
Igår så var vi på Rasmus farfars begravning. Hemskt men sånt är livet.
Jag har aldrig gillat begravningar, men vem gör det?
Det var en väldigt fin begravning i alla fall, väldigt enkel men väldigt, väldigt fin!



Efteråt åkte vi till Hotellet i Perstorp och åt god mat och tårta.


På kvällen föreslog jag att vi skulle hitta på något för att skingra tankarna lite..
Det kan behövas efter en sådan dag, det sliter på kroppen något enormt att vara på begravning!
Så jag, Rasmus, Ronja och Robin åkte ner och hyrde tre filmer.
Jag tänker bara nämna en av dem, The Signal. Hyr eller köp ALDRIG denna filmen!
jag ljuger inte när jag säger att detta var den sämsta film jag någonsin sett!
Sen blir det inte bättre av att den fått betyget och recentionerna "Årets bästa skräckfilm, FANTASTISK, mästerlig, en blivande kultklassiker och brutal och välspelad"
Nog för att filmen var brutal men välspelad och allt det andra kan jag inte hålla med om.
Jag tänker inte säg mer än så, mer än att den var fruktansvärt sjuk, dålig, äcklig, löjlig, så dålig att den blev rolig.

Såja, det var lite om gårdagen, idag så har jag, Robin, Ronja och Jana varit på Väla.
Härligt!  Jag fick kläder av Jana, jag försökte säga att jag inget ville men det var inte lönt att disskutera, hon hade bestämt att hon skulle handla till mig.. Detta blev det i alla fall.
En svartochvit lite kortare jacka från Gina tricot
En svartochvit randig tröja också från Gina.



Nu ikväll så ska jag bara mysa med min pojkvän Rasmus.
Vi ska titta på film, dricka iste och äta riskakor.

Vi hörs imorgon. Godkväll på er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0