En tisdag kväll

Godkväll läsare! Hoppas att ni har haft en bra dag, det har jag haft i alla fall.
Jag har uträttat så mycket både igår och idag. Jag ringde om jobb idag och det lät
posotivt i alla fall. Hon tog mitt nr och lovade att hon skulle ringa tillbaka så nu håller jag tummarna.

Efter skolan idag, tog jag, Maria (råttan), Carro och Sara en fika på stan och pratade gamla minnen
och det gånger man verkligen skämts över sina föräldrar. Det hände ju mest att man gjorde det när man
var ca 13-14 år, nu när man är 18 uppskattar man dem bara mycket mer..
Jag och Maria var nog övertrötta också. Känner ni igen detta?

Men kommandoran hon satt uppe på sin kammare
och åt palt och körv så det nästan pep ut genom örona på henne.

Och hon sa - Om inte den bekände som hade tatt körven
så blir här en julafon så guds änglar gråter sa hon.

Haha, detta skrattade jag och Maria åt hur länge som helst.
Tänk vad kul man kan ha åt repliker och citat ur gamla filmer/serier/reklamsnuttar/klipp
ja hur mycket som helst, har man bara torr humor så tycker man nog det mesta är kul.

Ikväll blir det Sex and the city.
Godkväll.


Jag och Maria.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0