Första skoldagen

Då var det igång igen...
Det känns både bra och dåligt att vara tillbaka i skolan igen..
Varken jag eller någon av de andra tjejerna fattar att vi bara har ett år kvar.. Vi har gått två hela år på Jacobsskolan!
Var tar tiden vägen? Sakta ner!
Jag vill alltid gå i skolan och veta att när sommaren kommer vet man att man har över två månaders lov framför sig.
Nu är det slut med det för nästa år kanske man jobbar.. Usch ja!

Planeringen inför festen fortsätter för fullt. Nu ska jag ringa mannen som äger stället vi ska vara på..
Folk börjar prata om det, det tycker jag är spännande. Jag hoppas verkligen att det blir lyckat, att det blir en
sådan fest som folk pratar om efteråt.

Jag känner mig hungrig nu, ska göra något att äta. Sen får jag ta tag i lite saker.
Hej med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0