Godmorgon.

Idag kommer bli en super bra dag tror jag...
Mamma väckte mig kl kvart i sex idag..
Igår hade jag sagt till både mamma och pappa
att väcka mig oavsett tid om vi var med i tidningen denna morgon.
Jag hörde mamma säga - Vill du läsa eller ska du sova vidare?
 Valet var ju självklart! Idag är vi äntligen i tidningen i alla fall och
jag tycker att både bilder och text att skit bra och det är roligt att läsa
om sig själv..
Här är en länk om ni vill läsa hela repotaget.

http://www.nsk.se/apps/pbcs.dll/article?AID=/20080814/PERSONLIGT/338290238/1149/personligt

Detta blir nog en snackis både i skolan idag och på festen imorgon..
Nu ska jag äta frukost sen till skolan efter det blir det en vända på stan
 Vi hörs. Ha det bra!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0