Helt slut!

Varför kommer sådana dagar när man känner sig helt färdig? Man orkar verkligen inte göra något vettigt..
Jag kanske börjar bli sjuk, då händer det ibland att jag känner mig på detta viset.
Repet idag gick sådär i alla fall. Det är roligt som vanligt att komma dit men vi var trötta allihopa och då brukar det gå sådär..
Alice min lillasyster har lånat hem en bok som heter "Välj rätt hund" en sådan bok som man kanske ska läsa innan man ska skaffa hund, ja ni fattar, titeln säger ju det mesta. Men i alla fall, jag är ju helt säker på att jag vill ha en vovve.
Och här finns en massa söta små djur, som kanske inte en förstahundsägare ska ha men jag kan inte låta bli, och det finns så många söta raser som ska vara lättsköta men det finns också det som kräver mycket jobb. Men även fast vissa kräver mer jobb än andra så fastnar man ändå alltid för några. Dessa fem hundraser har jag fastnat extra mycket för.
Är dem inte söta?

Bearded Collie


Engelsk mastiff


Old english sheepdog


Basset Hound


Schäfer


En sak är säker i alla fall. Jag älskar verkligen hundar och en hund ska jag ha när jag flyttar hemifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0