Hemma igen..

Då var man hemma igen.
Repet idag gick riktigt bra, eller i alla fall första gången.
När man spelat ett tag blir det mest en massa fnitter.
Sånt som vi tjejer är så bra på. Vi har riktigt roligt i alla fall.
Jag är väldigt glad just nu för dem på markan såg oss i
tidningen och har nu beslutat att vi ska få oss en egen replokal.
Vi är ju bara i rockverkstan än så länge.
Men nu så sker förändringar, och jag anar något bra..
Det känns bra i alla fall, så jag hoppas. Jag vill så väldigt gärna.



Maria Råttan Nicklasson eller myggan alias Möggan
som hon fick heta ikväll. Det tyckte vi var roligt ett bra tag.



Carolina Kjellander. Du ljuger?!


Också Jonas Hellström allas vår musikpappa.
Utan honom hade vi inte kommit så långt som vi gjort.


Känns super skönt att komma igång med repet igen. Allt känns faktiskt väldigt bra just nu.
Man håller på att få ordning på sitt liv igen. Det låter ju hemskt, men jag syftar givetvis på
rutinerna. Innan hade man ingen koll vilken dag eller vilken månad det var eller vad kl var,
nu har vi börjat repa igen, körkortet kommer snart förhoppningsvis, skolan känns bra och
jag har underbara vänner, familj och en helt fantastisk pojkvän.
Vad har jag att klaga på? Ingenting. Jag älskar mitt liv just nu!


Rasmus och jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0