Hur ser frisyrmodet hösten 2008 ut?

Hur ser det ut egentligen? Jag hade tänkt att jag skulle boka klipptid imorgon. Jag ska göra det på Headwig hade jag tänkt http://www.headwig.se/
Det kostar en del men nu när jag har jobbat tänkte jag faktiskt unna mig det. Jag har inte varit hos frissan på hur länge som helst. Jag tycker faktiskt det är lyx att få gå till frissan.
Men nu till den stora frågan: Hur ska jag klippa mig? Hur ser modet ut i höst?

1. Ska man ta den gamla vanliga, odöliga som aldrig någonsin kommer att blir ful?. 
Pagen när man hade det uppklippt där bak som Vicktoria Beckham


2. Ska man köra på Carolina Gynnings page som hon klädde något så fruktansvärt
bra i? Vilket den kanske inte gör på mig.

3. Eller ska jag bara våga och köra på höstens, tror jag absolut snyggaste och mest
omtalade frisyr á la Rihanna?

       

Vad tror ni jag hade passat i?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Rihanna looken, helt klart. kom igen ! Ta steget :)

2008-08-26 @ 22:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0