Misunga

I Helgen så var Robin nere (Rasmus storebror)
och han och Emelie har två jätte fina misebarn.
Tiger och Curry.
Dem ska också få vara med i ett litet inlägg för att dem är så söta.





Fina misar.

Nu så har det blivet dags för mig att krypa till kojs tror jag.
Först ska jag bara ut och pissa hunden.
Vad händer i veckan då?
Känns som man har mycket att göra nu och det är kul.
Jag hade inte så mycket grejer för mig innan med tanke
på att jag inte hade särskilt mycket intressen.
Det blev mest att man bara åkte hem och slängde sig framför tvn.
Nu har det blivet en ändring på det kan man säga.

Tisdag - Skola 08:15 - 15:40
                Teori 16:10 - 17:30

Måste ringa både backebo och skicka in mitt schema om jobb.

 Onsdag - Skola 10:10 - 15:40
                  Repa 16:30 - 17:30

Torsdag - Skola 08:15 - 15:30
                  Teori 16:10 - 17:30

Fredag - Skola 10:10 - 15:30
                Repa 16:00 - 17:30
Får inte glömma att lämna in ideskissen om projektarbetet till respektive handledare!

Lördag - VÄLA!

Det är roligt att det händer några roliga saker.. Nu har man fått lön. Jag har precis
fört över lite pengar till mitt e-spar konto så jag inte ska bränna alla mina pengar direkt
Men på lördag ska jag unna mig lite nya fina saker i alla fall..
Var hittar jag  kornblå jeans?

Ikväll har jag skrivet många inlägg men nu ska jag sova. Ska bara nätshoppa lite först.
Haha godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0