Nu är jag trött..

Jag älskar verkligen när det händer grejer, jag gillar när jag har mycket att göra.. Planera till sin egen fest är verkligen super roligt!
Jag, mamma och syster var uppe på idrottsplatsen där festen kommer att äga rum och fick nyckel och kod så vi kan komma in imorgon när vi ska duka och sådant.. När vi kom hem var det bara att sätta igång att fixa till tipsrundan som vi också ska ha på lördag.
HUR VÄL KÄNNER DU CARRO OCH LOUISE?
8 frågor men däremot 44 små lappar där man ska kryssa i det alternativ man tror är rätt.. Ja ni vet hur det är.. Som tur är fick jag hjälp av min lillasyster annars hade jag nog fått sitta där tills imorgon bitti..

Imorgon blir det skola efter det får jag och Carro gå och sola lite så vi är lite bruna och fina till på lördag.. Sen ska vi åka hem till mig och upp och duka, och ställa i ordning alla bord och stolar.. Utrymmet är stort och jag kan tänka mig att vi kommer få flytta både bord och stolar fram och tillbaka flera gånger innan vi är nöjda.. Men det blir nog bra..
Det retar mig inte ett dugg, som sagt, jag älskar att ha grejer att göra, speciellt när man planerar inför sin egen fest..

Lördag närmar sig mer och mer i alla fall och det ska bli så sjukt roligt! Jag kan inte nog poängtera det..
Nu så skriker sängen efter mig eller är det jag som skriker efter den.. Det sistnämnda är nog mer troligt..
Jag uppdaterar imorgon och fotar hur vi kommer att duka och dekorera inför festen..

Godnatt och sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0