Precious.

Jag bokade klipptid idag faktiskt. Det känns super skönt, så den 8 september så är det dags. Vet inte riktigt vad jag ska göra men både klippning och färgning blir det i alla fall..

Nu är jag och Jenny lite sugna på att dra till Trelleborg på fredag, ett band som vi lyssnat lite på ska spela på någon festival där nere. Precious heter dem. http://www.preciousband.se/index.asp Dem är riktigt bra, gå in och lyssna på dem vettja, det ska jag i alla fall göra, sen om vi drar ner till Trelleborg på fredag det återstår att se, men det hade varit jätte skoj verkligen! Ända sen vi såg dem vilket var för ca 8 månader sen så har vi sagt att vi ska se dem igen, och det känns som det är dags på fredag. Jag rapporterar om det blir så eller ej.

Jag är ledig imorgon så ikväll blir det nog lite film och något mysigt att äta (om det finns vill säga).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0