Shopping.

Förlåt för dålig uppdatering men igår så krånglade datan jätte mycket och internet fungerade inte heller, men idag verkar datorn funka som den ska igen..
I alla fall, kanske dags för en lite summering om vad som hänt.
Igår så drog jag, Jenny, Maria, Carro, Alicia och Sara till Helsingborg för en riktig shoppingdag på väla. Jag trodde där skulle vara extremt mycket folk med tanke på att det var löning i måndags, men det var inte alls mycket. Jag tror det berodde på det fina vädret, tråkigt att gå inne och handla när solen skiner men desto bättre att det var klent med folk på väla.. Det var härligt att handla lite i alla fall. Detta handlade jag.

En rutig jacka från Gina Tricot
Två sjalar (en blå/guldig från Gina Tricot och, en färglad från Lindex)
En mörkblå tunkia från Vero Moda
Ett par blåa strumpbyxor från Gina Tricot
Två halsband från Glitter
Ett par vit/grå byxor från H&M
Och en blå mapp från Akademibokhandeln
, där jag kan slänga in alla mina lösa papper istället för att trycka in dem i mitt skåp, där jag verkligen inte har någon koll alls.

Idag händer det inte mycket. Det är ju söndag, jag kanske ska ut och hjälpa mamma och pappa i trädgården snart.
Och imorgon händer det verkligen en rolig sak. Vi treor ska prova studentmössor! Jag längtar jätte mycket!
Varje år när vi gick i ettan och tvåan har vi surat för inte vi har fått prova men nu äntligen, imorgon är det vår tur!
Jag känner på mig att det blir rätt mycket bilder.
Jag ska faktiskt övninsköra på körskolan imorgon också. Hoppas att Johan blir nöjd och att det går bra.
Jag har blivet bättre i alla fall.

Nej nu ska jag ut i det fina vädret. Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0