25 Augusti - Louise. Kämpe?

Nu så är i hemma igen, och det gick lika bra som igår, f
örutom lite motorstopp hemma hos Sara.
Givetvis tyckte Sara det var jätte kul.
Jag fick ett sms direkt efter när jag äntligen tagit mig upp för backen på deras uppfart.
Haha, så jävla najs!
Tredje gången gillt.
Den bjuder jag på.
Det känns som man får mer och mer kläm på det i alla fall. 
Och som man säger "övning ger färdighet"
Jag ska ha körkort inom två månader så är det bara!
Jag kan inte vänta längre nu, jag ska verkligen bruka allvar!

Annars då. Idag är det är det Louise och Lovisa som har namnsdag.
Ett stort grattis till mig själv, om man får säga så..

Namnet Louise infördes den 25 augusti år 1986
Louise är ett kvinnonamn med franskt ursprung.
År 1993 blev Louise det 19:e vanligaste tilltalsnamnet.
Louise är det 30:e vanligaste kvinnonamnet i Sverige.

Louise betyder "hjältinna" eller "berömd kämpe".

Är jag en kämpe eller en hjältinna?

Kommentarer
Postat av: Sara

HAHAHAHAHAHAHA DU ÄGER PÅ ATT KÖRA BIIIIL!

2008-08-28 @ 20:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0