Vilken kväll!

Hallå på er!
Vilka dagar det har varit nu..
Festen igår blev så fruktanvärt lyckad!
Inga bråk och inga oinbjudna gäster, visst kom det folk efter maten som vi inte sagt till men dem var välkommna.
Vi var nog ca 50 pers, och alla höll sams och verkade njuta till fullo av kvällen..
Det är både kul och jobbigt att vara värdinna, jobbigt är det för att man måste hålla koll på vad alla gör och att alla har det trevligt, jag är sådan att jag vill att folk ska ha trevligt på min fest, men från att döma så tror jag att alla hade det... Och det är ju som sagt det viktigaste..
Vi fick super många fina presenter och Sara och Jenny hade skrivet en dikt till oss som var, utan tvekan kvällens bästa!
Tipsrundan blev också uppskattad.. Det ska gärna vara lite aktiviteter på en sådan här fest. Givetvis vann Sara hela rundan, priset var en påse chillinötter.

Idag har vi städat hela lokalen, och det är väll det tråkigaste med att ha fest, så är det städningen dagen efter när man hellre vill ligga kvar i sin säng hela dagen! Men det blev rent och snyggt i alla fall..

Tack alla som kom. Hoppas alla hade trevligt!

Så här fint blev det när jag och Carro dukade på fredagkväll.

Så här snygga var jag och Carro när vi var färdiga för att åka upp till festen.

Rasmus och jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0