Virus..

Nu har jag och min Rasmus precis kommit ur duschen.
Jag tror minsann att allt varmvatten har tagit slut.
Vi satt nog där i nästan en timme. Men det var skönt.
Det blev inget rep idag heller.
Så himla slarvigt av oss allihopa men vi orkade verkligen inte
och vi kände att det var inte lönt heller.
Vi skulle ungefär kunna spela i 20 min max, och då kunde det va.
Så vi satte oss på Graffiti (det absolut godaste matstället i Hässleholm)
och tog en varsin baguett istället.
Vi har kommit på att vi fyra är bättre på att äta än att spela. Haha!
Jag tror att jag har fått virus på datorn också.
Det ploppar upp en massa skit sidor hela tiden.
Rasmus är duktig på sådant också och han har konstaterat att det är virus,
så nu ska vi scanna hela datan och se om här är något skit. 
Sen ska vi äta fiskgratäng och kolla på Vad kvinnor vill ha.
Vi hörs väll antagligen senare ikväll.
Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Annki

Hej fiskgratäng va gott!

Kan du ge mig ett svar !

Vad gör dig glad, får dig att må bra, typ doften av nyklippt gräs eller känslan efter ett träningspass, vadsomhelst ?

Vill veta vad som ger dig harmoni/glädje...

Tack på förhand om du svarar!

Stor-Kram Spådam Annki

www.kartomantik.se

2008-08-29 @ 20:51:42
URL: http://kartomantik.blogg.se/
Postat av: Fotograf

Malwarebytes antimalware tar bort trojaner enkelt. Googla efter det.

2008-08-31 @ 16:49:45
URL: http://stilbild.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0