Händelserika veckor

Hej på er!
Just nu händer det alldeles för mycket! Jag känner att jag vill uppdatera men jag vet inte var
jag ska börja. Jag kan börja med att säga grattis till Sara som igår fick sitt körkort! Fattar
fortfarande inte, för hon lyckades verklingen lura oss allihopa. Det var ingen som anande
uppkörning eller uppskrivning där inte. Grattis Sara!


Annars då, på fredag är det en vecka kvar till spelningen på julavslutningen och vi repar för fullt!
Vi har också haft mycket kontakt med syon som hjälper oss med lite grejer runt omkring avslutningen.
Egentligen skulle vi spelat ihop med ett annat band men de tackade nej så nu ska vi spela på alla tre
föreställningar, vilket betyder att vi kommer spela för ca 600 personer på vår allra första spelning! Usch,
vad jag är nervös!

Det är också fruktansvärt mycket i skolan; prov, inlämningsuppgifter och redovisningar, och jag får panik
för jag vet inte hur jag ska lägga upp allt och prioritera allt med tanke på att jag gärna vill vara på alla ställen
samtidigt. Det går ju såklart inte så jag får helt enkelt bara bita i det sura äpplet och bara ta det.
Jag vill ju gärna klara allting som jag har på g nu. Hur ska man lägga upp allting? Jag kan plugga i max
1,5 timme sen blir jag okoncentrerad och börjar rita massa gubbar, jag är en sådan person som lär mig
genom att läsa många gånger (typ tio.) Hur ska man då göra om man har två prov i veckan, en spelning,
uppkörning och uppskrivning och redovisningar om man inte ens kan läsa i två timmar? Jag vill gärna bli
godkänd också.

Nej, det ska bli skönt med jullov. Då ska jag lägga all min tid på körningen och teorin för då är det ändå
ingen skola. Jag har planerat att jag ska klara det. Jag måste ha mitt körkort! Jag har aldrig velat ha något
så mycket som jag vill ha mitt körkort!
Vad händer i helgen då? Jag vet inte mer än att på fredag blir det idol final ihop med tjejerna. Trevligt att
slippa hetsen. Imorgon börjar vi halv ett. Underbart! Nu ska jag slå in julklappar som jag köpte när vi var
på Ullared, se inte ens det har jag berättat om. Dumt av mig. Vi hade det mysigt i alla fall och Alicia var på
topp när vi skulle köra hem men inte när vi körde dit. Haha! Jag vet att du läser.

Kommentarer
Postat av: Sara

TACK SOM FAN! fredag kommer gå så sjukt bra, jag känner det på mig. ni äger ju.

2008-12-16 @ 17:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0