Home sweet home?

Hej på er!
Det var ganska så länge sen jag skrev ett inlägg nu. Jag har ju som sagt varit i Rolles lägenhet hela veckan
och nu har jag äntligen kommit hem, eller äntligen och äntligen. Det har varit super skönt att bo själv! Kunna
göra vad man ville utan att någon ville att man skulle göra något annat. Visst det var ju lite läskigt dem första
nätterna när man skulle sova själv men nu dem sista nätterna var det inga problem alls, tack vare Rolles
extremt sköna säng! Helt otrolig!

Vad har hänt då? Igår så fick vi äntligen vår inspelning och det lät faktiskt riktigt bra! Folk var imponerade
och jag är riktigt stolt över oss! Nu ska vi bara försöka sprida detta så mycket vi bara kan. Även fast låten
redan finns så ska folk ändå veta att vi finns och hur vi låter. Igår gick den varm på Jenny och Tims 18 års
fest men det var bara början. Det var en trevlig fest för övrigt. Vi stack vidare in till Q-bar vid tolv tiden och då
följde Jenny också med. Hon lämnade alltså sin egen fest. Haha galet! Jag och Sara stannade inte så
länge utan vi drog oss tillbaka till lägenheten vid ett-halv två tiden, vi åt ägg och pasta och somnade ganska
så snabbt i en rätt så fantastisk skön säng!

Imorgon blir det en tripp till Ullared med Sara, Maria, Pillan och Alicia för att handla våra julklappar. Där lär
nog vara rätt så mycket folk, men Gekås är billigt och där finns allt så det känns som att det är ett bra ställe
att handla julkappar på. Det var länge sen jag var där så det ska bli jätte kul.

Ikväll har pappa lagat jätte god mat och jag ska äta tills jag stupar! Jag har typ levt på pasta och köttbullar,
potatis och köttbullar, mos och lax, mos och köttbullar hela den här veckan så det ska bli väldigt gott att
få äta lite riktigt mat nu! Ni får ha en trevlig kväll läsare.

Kommentarer
Postat av: Nina

Please please please kan jag fa en kopia pa er inspelning??

Nina

2008-12-07 @ 17:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0