Lördag kväll och tröttare än någonsin!

Hej på er!
Allt flyter fortfarande på i rasande fart! Jag har väll lyckats få ner tempot lite, i alla fall sen jag pratade med
mamma om det i torsdags kväll. Hon hjälpte mig att få i ordning lite saker, men allt är fortfarande
uppochner och jag svimmar snart. Ibland känns det verklingen så. Jag längtar bara till fredagen är över.
Gud vad jag är nervös! Jag intalar mig själv att det kommer gå jätte bra, för det kommer det ju säkert att
göra, men den klumpen som just nu befinner sig i min mage vill jag bara ha bort. Usch ja! Vi kommer säkert
äga. Jag ska verklinge försöka att bara tänka positiva tankar nu!

Igår så hade vi det jätte mysigt hemma hos Fia. Vi kollade idol finalen. Grattis Kevin! Helt rätt att han vann!
Det är nog ingen som varit med i Idol som varit så ödmjuk och charmig som du är och dessutom blivit så
överlycklig över att vinna som du blev. Du är helt fantastisk! Efter Idol drog vi ner till Videomix (jag tänker
aldrig säga hemmakväll!) Där handlade vi godis och hyrde Barnhemmet. Fruktansvärt bra film. Det var lätt
den bästa rysare jag sett! Jag orkar inte med blod och sånt. Man ska bli rädd och det blir man inte av blod,
man blir bara äcklad. Nej denna var verkligen super bra! Inte konstigt att den fårr så himla bra betyg.
Tack för en himla mysig kväll tjejer!

Ikväll är det bara jag, mamma och syster. Vi ska äta pizza och kolla på massa Disney filmer. Jag fick äran att
välja film först. Gissa vilken jag valde? Givetvis denna, enbart för Mr Clockswarth skull. Haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0