Måndag morgon kan vi glömma..

Hej på er!
Jag hoppas verklingen att ni fortsätter att läsa min blogg trots att jag inte är hemma.
Jag ska försöka uppdatera så mycket som möjligt när jag i alla fall är i skolan. Just
nu har jag precis skivit färdigt arbetet om könssjukdomar som ska vara färdigt och
inlämnat imorgon. Inte direkt ett särskilt underhållade arbete att sitta och skriva om
syfilis men man är ju tvungen. Nu är det färdigt i alla fall och jag ligger inte efter. Skönt!

Det var jobbigt att somna i lägenheten själv igår. I Lördes var ju ändå Carro, Maria och
Fia och hälsade på och Carro sov över men igår var jag helt ensam. Jag är verklingen
en mästare på att skrämma upp mig själv! Jag somnade till slut i alla fall och jag har
nog aldrig sovit bättre. Det var skönt att vakna i morse och veta att natten och mörkret 
var förbi. Gud vad poetiskt det lät! Det ska bli intressant att se hur det går ikväll. Det är
Sex and the city boxen som räddar mig då jag får låna den av Carro. Hon är en ängel!

Snabbgenom gång av veckan nu då. Ska försöka sitta i alla fall en timme varje kväll nere
på körskolan denna veckan så jag kan bli lite bättre på teorin. Det behövs verkligen om
jag säger så. Får se om jag går ner där bara. På onsdag är det rep och vi hoppas
innerligt på att vi får inspelningen på antingen onsdag eller fredag! På fredag är det 18 års
fest. Sånt gillar vi. Grattis säger jag till Jenny, som egentligen fyller år imorgon, men jag
säger grattis ikväll om jag inte skulle få en tillgång till en dator imorgon. Så grattis min vän!



Kommentarer
Postat av: Jenny

Mjaa tack :) på fredag är det Paaarty !

2008-12-02 @ 22:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0